Resum de la Gala

20-12-2018

Gala contra el BULLYING

A la GALA contra el Bullying que vam fer el 20 de desembre de 2018 al Teatre Plaza de Castelldefels, es va fer la presentació de l’Associació BRILLA.

Presentada per l’actriu i periodista Miriam Díaz-Aroca, implicada en la causa amb la seva “Fundación Elígete, por la igualdad sin maltractos”, la gala va comptar amb la participació directa de Mario Garcés, ex-secretari d’Estat de Serveis Socials i Igualtat, de Laín García Calvo, autor del best-seller La voz de tu Alma, Sofía del Prado, Miss Univers Espanya 2017, i  Krys Pasiecznik, model, influencer i activista en contra de l’assetjament escolar.

Igualment, vam tenir la valuosa presència d’institucions, autoritats, artistes, periodistes i tots els sectors implicats i sensibilitzats en la prevenció de l’assetjament infantil; educadors, psicòlegs, juristes, policia especialitzada i testimonials com Santiago Segura, Arrebato, Jaime Nava, Ari Santos, Nacho Guerrero, Rosario Flores, Saúl Craviotto i molts altres.

Com a colofó a una magnífica jornada, l’artista Aless Black va presentar en primícia una cançó pensada i enregistrada en exclusiva per a l’Associació BRILLA.

En aquest vídeo podreu fer-vos una idea de com va anar la Gala.

TESTIMONIS

D’entre tots els vídeos que les diferents personalitats ens van fer arribar, volem destacar el de dos gran jugadors espanyols pel gran missatge que aporten. Si més no, van ser els més aplaudits per tot el públic assistent.

Saúl Craviotto

Piragüista i Medallista Olímpic